Veldedighetskonsert i Skulpturpaviljongen - tirsdag 29. mai kl 19.00

Også i år avsluttet vi første kor-halvår med en veldedighetskonsert. Konserten - som skulle ha vært inne i Skulpturpaviljongen - måtte flyttes utendørs på grunn av uvanlig varme. Akkompagnert av kvitrende småfugl og vår dyktige kapellmester ble det en stemningsfull sommerkveld på Midtåsen.

Takk til vårt inspirerende publikum, som også sørget for et godt økonomisk bidrag til Sandefjord Kreftforening. Vi fikk inn til sammen kr 9.565,86 via Vipps og i cash (artig med de 86 ørene, men alle monner drar...). Korets styre har bestemt å runde godt oppover til kr 12.000 - som vil bli overrakt Sandefjord Kreftforening ved en passende anledning.

Dette har blitt en årlig tradisjon for oss - og vi rett og slett elsker å opptre i dette spennende konsertlokalet. Med kvitrende sangfugler både ute og inne, fantastisk utsikt over fjorden, og med grønt-i-grønt over alt rundt oss, så er det magisk å synge der. Når vi i tillegg inviterer til gratiskonsert, der publikum i stedet blir oppfordret til å gi en liten gave til et godt formål, så blir dette en ny happening med ekstra mening både for oss og for dere som hører på. Korets medlemmer baker kaker og koker kaffe til vårt publikum, noe som gjør det ekstra hjemmekoselig - sammen med skulpturene & koret. Publikum sitter helt inntil koret på disse konsertene, og dette gir en veldig intim og god atmosfære.

Midtåsen 2018 - plakat.png

Noen bilder fra fjorårets konsert:

Skulptur_1.jpeg
Skulptur_2.jpeg